Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 27.04.2018, 04:14

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Самоврядування

Участь у правознавчому турнірі

 

 

     Управління освіти Херсонської міської ради організувало проведення міського правознавчого турніру «На терезах Феміди». Від нашого ліцею у турнірі змагалася команда «Об’єктив» у складі: Борозинець Дар’я, Глазкова Тетяна, Литвиненко Тетяна, Ободинська Ольга, Петровський Кирило. Тематичний плакат для команди підготувала Президент ліцею Ришкович Дар’я.

     Члени команди достойно представили наш ліцей і у напруженій боротьбі вийшли у фінал. Перемогу при такій великій конкуренції вибороти не вдалося, але отримали подяку від міського управління освіти «За гідний виступ і волю до перемоги».

     Дякуємо членам команди за участь у турнірі, зичимо успіхів у навчанні та перемог на шляху до поставленої мети!

 

« Я ЛІДЕР – ЗА МНОЮ МАЙБУТНЄ»

     Мене звуть Дарʼя, мені 15 років, я навчаюсь  у 9-му класі в НВК «ЗОШ ІІ ступеня – ліцеї журналістики, економіки та правознавства». На початку цього навчального року, я поставила собі за мету стати шкільним  президентом, і ось вона я перед вами.

      Я завжди намагаюсь бути :

  • відповідальною
  • активною:
  • успішною в своїх починаннях
  • працелюбною.

    В ліцеї я навчаюсь п'ятий рік. І я йшла до того що б стати лідером.  Я завжди бачу чітку картину кінцевої мети, тому завжди знаю, куди йти. І коли я щось починаю, то завжди доводжу почату справу до кінця.

   Я прагну бути чесною, адже це найголовніше в  будь-якій роботі.

  •    Я намагаюся бути відкритою і приймати і чути думки інших.
  •   Я розвиваю ентузіазм, хочу стати джерелом натхнення і бути мотиватором для решти.
  •    Я вважаю що лідер, має бути впевненим, лідер повинен бути напористим, щоб отримати бажаний результат.
  •   І на останок я завжди хочу знайти творчий підхід до ситуації.

       В нашому ліцеї відбувається багато подій . Я пропоную кожен місяць випускати стінгазету в,якій усі класи будуть розкривати події за певний період. В стінгазеті ми будемо писати про учнів,які прославили ліцей своїми вміннями та талантами. Та, що відбувається в класі цікавого та смішного.

   Мені вже є чим пишатися, мої пропозиції беруть до уваги дорослі. Адміністрація нашого ліцею прислухалась до менею Коли ми виходили на перерву в коридор одразу ж сідали  на підвіконня. І звичайно це не правильно. Я запропонувала на кожному поверсі поставити лавки, і усі ми тепер  сидимо та відпочиваємо на перервах поміж уроками

        

     .

                            План проведення Тижня безпечного Інтернету

Дата

Урок\Клас

Тема

Відповідальний

1

05.02.18

5 – 7(2)

Гра «Безпечний Інтернет»

Холодирь Ю.М.

6 – 5(1)

7 – 6(1)

2

06.02.18

3-4 - 101

Виховний захід: «День безпечного Інтернету»

Холодирь Ю.М.

3

5-6 -202

Екскурсія до бібліотеки Дніпровської Чайки (Майстер–клас «Безпечний Інтернет»)

Холодирь Ю.М.

4

07.02.18

5 – 6 (1,2)

Екскурсія до бібліотеки Дніпровської Чайки (Майстер–клас «Правила поведінки в Інтернеті»)

Шалагіна Н.О.

5

6 – 5(2)

Гра «Ми - за безпечний Інтернет»

Холодирь Ю.М.

7 – 7(1)

6

08.02.18

5-6 - 102

Виховний захід: «День безпечного Інтернету»

Шалагіна Н.О.

7-8 - 201

Холодирь Ю.М.

7

09.02.

18

7 – 6(2)

Гра «Ми - за безпечний Інтернет»

Холодирь Ю.М.

 

Учнівське самоврядування

Члени ліцейського парламенту взяли участь у засіданні міського учнівського самоуправління. На засіданні обговорювалося питання підготовки до проведення конкурсу «Лідер, за тобою майбутнє».

Обрано новий склад парламенту ліцею на 2017-2018 навчальний рік

У Херсонському навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради  пройшли вибори учнівського парламенту. До його складу увійшли кращі учні, які не тільки успішно навчаються, а й беруть активну участь у житті ліцею.

Головою ліцейського парламенту обрано ученицю 9 класу Ришкович Дар’ю, віце-президентом – Чуб Олену, теж дев’ятикласницю.

Побажаймо ж усім членам учнівського самоврядування ентузіазму, активної роботи, сили, витримки. Творіть, радійте шкільним рокам –  це найяскравіші моменти вашого життя, що ніколи не забуваються!

Будьте достойними довіри, висловленої вам колективом ліцею.

Схема

учнівського парламенту »Лідер»

Херсонського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства»

Директор НВК

 

Заступник директора з виховної роботи

 

Батьківський комітет

 

Парламент ліцею

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Президент

 

Центр волонтерів «Ініціатива»

 

центр спорту та охорони здоров'я

 

центр освіти і науки

 

центр екології

 

центр культури і дозвілля

центр

внутрішнього правопорядку

КЛАСИ

Віце-президент

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ліцеїсти Херсонського навчально-виховного комплексу

"Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради,

залучені до учнівського самоврядування

 

Президент парламенту - Ришкович Дар’я (9 клас).

Віце-президент -  Чуб Альона (9 клас).

Клуб "Здорового способу життя"  -  Ліхтей Вікторія (11 клас), Набока Владислав, Макаров Руслан (9 клас).

Клуб "Ерудит" -   Петровський Кирило (10 клас), Луняко Олександра (7 клас), Пушин Олександр (6 клас).  

Клуб "Культури та дозвілля"  - Арнаут Анна (11 клас), Борозинець Дар’я (10 клас), Павлюк Ірина (7 клас).

Клуб "Прес-центр"   - Калиновська Олександра (11 клас), Самцевич Марія (9 клас), Горівщенко Роман (8 клас).

Клуб "Екологічний"  - Шевченко Вікторія (11 клас),  Пустова Аліна (8 клас),  Калиновська Катерина (6 клас).

Клуб "Юний волонтер"  -  Артюх Вікторія, Анастюк Данило (11 клас),     Сторможова Руфь (10 клас).

Клуб "Феміда" -  Бойко Даша (11 клас),  Литвиненко Тетяна (10 клас).

 

 

Положення про  учнівський парламент 

Херсонського навчально-виховного комплексу

"Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської

  І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Учнівський парламент  ( надалі УП)- консультативно - дорадчий орган при Херсонському навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради  управлінні освіти Херсонської міської ради.

            Це  громадське  об’єднання учнів, яке координує  діяльність шкільних органів учнівського самоврядування, покликане сприяти взаємодії з управлінням освіти  старшокласниками міста, забезпечити узгодженість дій у вирішенні питань, пов’язаних із життям учнівської молоді та її участю в суспільному житті міста.

  1. У своїй діяльності  учнівський парламент керується Конституцією України, Міжнародною Конвенцією ООН про права дитини, Статутом ліцею, цим Положенням.
  2. Координацію та контроль за діяльністю УП здійснює адміністрація ліцею.

1.4. Учнівський парламент базується на демократичних  засадах  у поєднанні  з національними та загальнолюдськими  принципами і   спрямований на:
  - підвищення правової та демократичної культури школярів  міста;
  - залучення старшокласників до вирішення конкретних проблем  своїх однолітків та громади;                                                                                                                                    -  - визначення та запровадження механізму підтримки  ініціатив в інтересах дітей;                                                                                                                                                              -надання певних знань про політичне влаштування суспільства, принципи і процедури суспільної вз

 ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ.

2.1. Мета - спрямувати зусилля лідерів   учнівського  парламенту на успішне вирішення існуючих проблем учнівської молоді ліцею, самовизначення підлітків, підготовки їх до самостійного життя, можливості проявити активну життєву позицію.

2.2 Основними  завданнями УП є:

  • залучення учнівської молоді до участі у економічному, культурному та духовному розвитку ліцею;
  • вивчення, систематичний аналіз і прогнозування процесів у учнівському середовищі;
  • зміцнення правових гарантій щодо виконання Конвенції ООН про права дитини;
  • розроблення пропозицій щодо позитивних змін в пріоритетних напрямках діяльності учнівської молоді;
  • координація діяльності  органів самоврядування загальноосвітніх шкіл та позашкільних закладів

  ІІІ.    СТРУКТУРА І ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ   УЧНІВСЬКОГО   ПАРЛАМЕНТУ

3.1. Вищим органом  учнівського  парламенту є  конференція, куди  обираються  представники від органів шкільного самоврядування    в кількості 8 осіб.

Конференція  проводиться не рідше одного разу на рік.

3.2. На конференції відкритим голосуванням обирається рада парламенту: голова УП, заступник голови УП, голови комісій, секретар, представник УП до міської молодіжної ради.

            Повноваження між конференціями надаються  раді парламенту, яка збирається не рідше 2 разів на місяць. Якщо член ради парламенту відсутній на засіданні більше 3 разів без поважних причин,то повідомляється шкільний парламент, який делегував цього члена УП за 2 тижня до найближчої сесії або конференції. На найближчому засіданні сесії або конференції обирається новий член ради з членів парламенту за поданням голови парламенту. Право рішення відносно подальшої участі цього члену парламента надається шкільному парламенту, який його делегував.

3.3.Парламент на основі моніторингу інтересів учнівської молоді пропонує напрямки профільних комісій, які затверджуються на конференції.

3.4.Рада парламенту збирається на засідання за потребою, але не рідше 2 разів на місяць.

3.5. Основною формою роботи УП є сесія. На сесію запрошуються всі члени парламенту. Сесії скликає голова УП або секретар у разі відсутності голови. Сесії проводяться за потребою, але не рідше 1 разу в 3 місяці. На засіданні сесії керує голова УП або секретар УП у разі відсутності голови.

3.6 Члени парламенту.

            Член  учнівського парламенту має бути обраним від всіх класних парламентів або структур, прирівняних до них за квотою одна особа від шкільного або позашкільного навчального закладу. До складу парламенту входять по 1 делегованому представнику від класу.

            Повноваження членів УП починаються з моменту затвердження їх на конференції й закінчуються в день першої сесії УП нового скликання.

3.7 Голова МУП.

            МУП очолює голова. Голова обирається відкритим голосуванням на конференції після представлення своєї програми дій, програма дій надається оргкомітету за один місяць до дня проведення конференції. Головою МУП може бути  учень (учениця) 9 – 10 класів, член МУП, представник загальноосвітнього або позашкільного навчальних   закладів міста.

            Голова УП:

  • забезпечує взаємодію МУП з управлінням освіти, органами виконавчої влади, депутатами Херсонської міської влади, органами учнівського самоврядування;
  •  вживає заходи до захисту честі і гідності членів МУП;
  • веде засідання ради парламенту та сесії;
  • підписує рішення прийняті МУП;
  • контролює виконання заступником та головами комісій відповідних рішень;
  • готує звіт про діяльність МУП;

3.8.Комісії МУП.

       &n

Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2018
Конструктор сайтів - uCoz