Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 13.11.2018, 07:20

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Самоврядування

Ліцеїсти Херсонського навчально-виховного комплексу

"Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради,

залучені до учнівського самоврядування

Президент – Ришкович Дарина – 10 клас

Віце-президент – Луняко Олександра – 8 клас

 

Клуб «Юний журналіст»

1. Луняко Олександра    8 клас

2. Набока Софія 8 клас

3. Литвиненко Ярослав 10 клас

4. Мейзіна Аліна 10 клас

5. Івченко Інна 10 клас

 

Екологічний клуб «Ерудит»

1. Павлюк Ірина  8 клас

2. Каліновська Катерина 7 клас

3. Пустова Аліна 9 клас

 

Правовий клуб «Феміда»

1. Ришкович Дарина 10 клас

2. Чуб Альона  10 клас

3. Литвиненко Тетяна 11 клас

 

Інтелектуальний клуб «Ерудит»

1. Чмихун Анастасія 11 клас

2. Капрелова Аполлінарія 9 клас

3. Петрусенко Александр 10 клас

 

Спортивний клуб

1. Ямщиков Сергій 10 клас

2. Петрусенко Олександр 10 клас

3. Авдоян Едуард 10 клас

 

Клуб «Культури і дозвілля»

1. Урсуленко Юлія 11 клас

2. Чмихун Анастасія 11 клас

3. Ляшко Євгенія 9 клас

4. Піщенко Аліна 9 клас

5. Луняко Олександра   8 клас

6. Набока Софія 8 клас

 

Медіа-клуб

1. Литвиненко Ярослав 10 клас

2. Марченко Вероніка   7 клас

3. Ситнік Ярослав 7 клас

 

Клуб «Юний волонтер»

1. Ободинська  Ольга 11 клас

2. Тюкавкіна Юлія 11 клас

3. Замрій Данило  11 клас

 

 

 

« Я ЛІДЕР – ЗА МНОЮ МАЙБУТНЄ»

     Мене звуть Дарʼя Ришкович, мені 16 років, я навчаюсь  у 10-му класі в НВК «ЗОШ ІІ ступеня – ліцеї журналістики, економіки та правознавства». На початку цього навчального року, я поставила собі за мету стати шкільним  президентом, і ось вона я перед вами.

      Я завжди намагаюсь бути :

  • відповідальною
  • активною:
  • успішною в своїх починаннях
  • працелюбною.

    В ліцеї я навчаюсь шостий рік. І я йшла до того що б стати лідером.  Я завжди бачу чітку картину кінцевої мети, тому завжди знаю, куди йти. І коли я щось починаю, то завжди доводжу почату справу до кінця.

   Я прагну бути чесною, адже це найголовніше в  будь-якій роботі.

  •    Я намагаюся бути відкритою і приймати і чути думки інших.
  •   Я розвиваю ентузіазм, хочу стати джерелом натхнення і бути мотиватором для решти.
  •    Я вважаю що лідер, має бути впевненим, лідер повинен бути напористим, щоб отримати бажаний результат.
  •   І на останок я завжди хочу знайти творчий підхід до ситуації.

       В нашому ліцеї відбувається багато подій . Я пропоную кожен місяць випускати стінгазету в,якій усі класи будуть розкривати події за певний період. В стінгазеті ми будемо писати про учнів,які прославили ліцей своїми вміннями та талантами. Та, що відбувається в класі цікавого та смішного.

   Мені вже є чим пишатися, мої пропозиції беруть до уваги дорослі. Адміністрація нашого ліцею прислухається до наших пропозицій.

        

 

Схема

учнівського парламенту »Лідер»

Херсонського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства»

Директор НВК

 

Заступник директора з виховної роботи

 

Батьківський комітет

 

Парламент ліцею

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Президент

 

Центр волонтерів «Ініціатива»

 

центр спорту та охорони здоров'я

 

центр освіти і науки

 

центр екології

 

центр культури і дозвілля

центр

внутрішнього правопорядку

КЛАСИ

Віце-президент







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Положення про  учнівський парламент 

Херсонського навчально-виховного комплексу

"Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської

  І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Учнівський парламент  ( надалі УП)- консультативно - дорадчий орган при Херсонському навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради  управлінні освіти Херсонської міської ради.

            Це  громадське  об’єднання учнів, яке координує  діяльність шкільних органів учнівського самоврядування, покликане сприяти взаємодії з управлінням освіти  старшокласниками міста, забезпечити узгодженість дій у вирішенні питань, пов’язаних із життям учнівської молоді та її участю в суспільному житті міста.

  1. У своїй діяльності  учнівський парламент керується Конституцією України, Міжнародною Конвенцією ООН про права дитини, Статутом ліцею, цим Положенням.
  2. Координацію та контроль за діяльністю УП здійснює адміністрація ліцею.

1.4. Учнівський парламент базується на демократичних  засадах  у поєднанні  з національними та загальнолюдськими  принципами і   спрямований на:
  - підвищення правової та демократичної культури школярів  міста;
  - залучення старшокласників до вирішення конкретних проблем  своїх однолітків та громади;                                                                                                                                    -  - визначення та запровадження механізму підтримки  ініціатив в інтересах дітей;                                                                                                                                                              -надання певних знань про політичне влаштування суспільства, принципи і процедури суспільної вз

 ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ.

2.1. Мета - спрямувати зусилля лідерів   учнівського  парламенту на успішне вирішення існуючих проблем учнівської молоді ліцею, самовизначення підлітків, підготовки їх до самостійного життя, можливості проявити активну життєву позицію.

 

Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2018
Конструктор сайтів - uCoz