НВК "Школа - ліцей журналістики ... - Економіка
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 08.12.2016, 09:01

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Економіка

   Із переходом України до ринкової економіки гостро постало питання формування сучасної економічної культури населення, переорієнтації й поглиблення економічної освіти. Актуальним є виховання людини, здатної сприймати ринкові перетворення, легко адаптуватися до змін у житті, вільно оперувати основними економічними поняттями. Вивчення предмета у 2004 2005 навчальному році здійснюватиметься за такими збірниками програм: Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи економіки. Основи підприємницької діяльності. К. : Шкільний світ, 2001 р.; Програми для профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Програми спецкурсів і факультативів. Економічна освіта в системі загальноосвітніх закладів – потреба часу. Мета економічної освіти – забезпечити учням достатній рівень життєвої компетентності у сфері економічних відносин на рівні держави, родини та окремої людини. Тому слід вітати видавничу групу «Основа», яка взялася допомогти вчителям, що ведуть уроки економіки.
 
   Створення журналу є кроком уперед у викладанні такого складного, але водночас і найнеобхіднішого в житті курсу – економіки. Введення в шкільну освіту курсу «Основи економічних знань» було викликано потребами сьогодення – вже з пори учнівства необхідно готувати майбутніх спеціалістів для роботи у нових ринкових умовах. Нарешті, курс «Основи економічних знань» на офіційних підставах перейшов з розряду факультативних до числа обов'язкових. Система сучасної освіти повинна надавати можливість інтеграції отриманих знань з вимогами роботи в умовах ринкових відносин. При цьому не слід забувати, що школи повинні орієнтуватися на підготовку ліцеїстів для своїх потреб свого міста. Тому майбутні випускники повинні добре знати і розбиратися в існуючих регіональних економічних проблемах. Нові підходи до навчання повинні сприяти зздійсненню переходу від «традиційного» навчання, заснованого на поєднанні лекції викладача й опитування учнів за її змістом, до впровадження проблемного навчання.
 
   При такому підході формуються в учня здібності до творчості, уміння працювати з інформацією. Зараз з'являється багато підручників експериментального характеру. Однак поряд з викладенням багатьох фундаментальних знань у них необхідно в обов'язковому порядку знайти місце для конкретного рішення практичних проблем, і в першу чергу регіональних. Після ознайомлення з існуючими різноманітними Програмами для середньої загальноосвітньої школи, рекомендованими Міністерством освіти та науки України, можна зробити висновок, що в них спостерігається спроба розглядати економічні проблеми як на макро-, так і мікрорівні. І з таким підходом можна погодитися. Та, на наш погляд, у програмах, що пропонуються, порушені такі важливі теми, в яких би розкривалися поняття: «продуктивність праці», «ефективність», «собівартість», «рентабельність», «норма», «наукова організація праці», які є найважливішими. Ми вважаємо, що ліцеїсту не так вже необхідно знати суть ранніх теорій заробітної плати Мальтуса або Д. Ріккардо, які пропонується розглядати. А ось знати, що заробітна плата буває почасовою й відрядною, реальною та номінальною, які бувають до неї доплати і надбавки, які відрахування з неї і до яких фондів тощо, це більш важливо для ліцеїстів, що дуже скоро почнуть працювати.
Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2016
Конструктор сайтів - uCoz