Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 20.11.2017, 14:42

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Економіка

Профорієнтаційний захід викладачів економічного факультету в ліцеї журналістики, економіки та правознавства

15 листопада 2017 року відбулася зустріч доцента кафедри публічного управління та адміністрування ХДАУ, кандидата економічних наук, доцента Марини Ігорівни Губи з учнями 10 класу ліцею. У ході лекційного заняття учні мали можливість ознайомитися з новою для себе темою «Міжнародні організації, їх функціональний і просторовий розподіл».

Кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та фінансів Ольга Олександрівна Петрова провела лекцію «Сподіваний прибуток та ризик у діяльності підприємства. Мінімізація ризику і страхування. Види ризиків підприємства» для учнів 11 класу ліцею журналістики, економіки та правознавства Херсонської міської ради. Зустріч організована кафедрою публічного управління та адміністрування.

Профорієнтаційний захід викладачів економічного факультету в ліцеї журналістики, економіки та правознавства

Кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та фінансів Ольга Олександрівна Петрова провела лекцію «Сподіваний прибуток та ризик у діяльності підприємства. Мінімізація ризику і страхування. Види ризиків підприємства» для учнів 11 класу ліцею журналістики, економіки та правознавства Херсонської міської ради. Зустріч організована кафедрою публічного управління та адміністрування.

Учні з захопленням слухали викладачів кафедри економіки та фінансів професора Танклевську Наталію Станіславівну та доцента Нікітенко Катерину Сергіївну , які пояснили історію виникнення грошей та їх еволюцію в світі.

Протягом вересня-жовтня було проведено низку цікавих  заходів.

       У другій четверті робота продовжується. Так 07 листопада 2017 року для учнів 9 класу ліцею кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри інженерії харчового виробництва Валентина Геннадіївна Бурак провела інтерактивне заняття з теми «Харчова промисловість та технології в Україні. Виробництво харчових продуктів у нашому регіоні». Потім ознайомила ліцеїстів зі спеціальностями біолого-технологічного факультету, з особливостями роботи фахівців, з професійними вимогами.

08 листопада доценти кафедри публічного управління та адміністрування В.В. Миронов і А.І. Ткачук провели зустріч з учнями 11 класу ліцею. Майбутні випускники жваво цікавилися спеціальностями економічного факультету, правилами вступу до університету, умовами навчання та дозвілля студентів.

Осіння школа економіки

У рамках співпраці Херсонського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради та Херсонського державного аграрного університету протягом першої четверті  проходили заплановані заходи. Так, викладачі кафедри публічного управління та адміністрування організували зустрічі учнів 10 та 11 класів  з професором кафедри економіки та фінансів, доктором економічних наук Романом Володимировичем Морозовим, деканом економічного факультету,  к.е.н., доцентом  Вікторією Григорівною Грановською,  к.е.н., доцентом кафедри менеджменту організацій Світланою Юріївною Болілою, доцентом кафедри економіки та фінансів Ольгою Олександрівною Петровою. Викладачі ознайомили ліцеїстів зі спеціальностями економічного факультету, з вимогами до фахівців,  умовами їх підготовки, сферою працевлаштування та ін. А ще провели дуже цікаві  інтерактивні заняття.

На осінніх канікулах співпраця не припинилася: учнів запросили на заняття до Школи економіки, яка відкрилася  30 жовтня поточного року. Школа працювала п’ять днів. За цей час слухачі мали змогу визначити сферу інтересів та порівняти результати тестування з власним професійним вибором.

Коуч-тренер Руденко Наталя поділилася  власним досвідом  як побудувати бізнес та надихнула слухачів на втілення своєї мрії в майбутньому.

Ще учні дізналися багато нового та цікавого з бухгалтерського обліку  та оподаткування, з питань планування сімейного бюджету, формування свідомої, раціональної поведінки споживача.

Доценти кафедри публічного управління та адміністрування Губа Марина Ігорівна та Карташова Ольга Григорівна провели тренінг «Я і громада», спрямований на формування свідомості  активного громадянина, взаємодії місцевої влади, бізнесу та громадськості для вирішення загальних проблем.

Далі було захоплююче  виїзне заняття  до центрального офісу  Херсонської філії ПриватБанку. Під час заняття слухачі школи познайомилися з основними банківськими професіями, дізналися багато нового про базові банківські послуги, побачили як працює справжній банк зсередини. Також слухачі школи відвідали захоплюючу квест-кімнату «Загублені в банку».

І це далеко не все, про що дізналися, чому навчилися, з чим познайомилися учні.

Останнього навчального дня слухачам осінньої Школи економіки було вручено сертифікати. А ще на пам’ять залишилося фото з ректором університету і бажання прийти знову на заняття у зимову Школі економіки.

 
Про профільну підготовку з економіки
 
   Із переходом України до ринкової економіки гостро постало питання формування сучасної економічної культури населення, переорієнтації й поглиблення економічної освіти. Актуальним є виховання людини, здатної сприймати ринкові перетворення, легко адаптуватися до змін у житті, вільно оперувати основними економічними поняттями. Вивчення предмета у 2004 2005 навчальному році здійснюватиметься за такими збірниками програм: Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи економіки. Основи підприємницької діяльності. К. : Шкільний світ, 2001 р.; Програми для профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Програми спецкурсів і факультативів. Економічна освіта в системі загальноосвітніх закладів – потреба часу. Мета економічної освіти – забезпечити учням достатній рівень життєвої компетентності у сфері економічних відносин на рівні держави, родини та окремої людини. Тому слід вітати видавничу групу «Основа», яка взялася допомогти вчителям, що ведуть уроки економіки.
 
   Створення журналу є кроком уперед у викладанні такого складного, але водночас і найнеобхіднішого в житті курсу – економіки. Введення в шкільну освіту курсу «Основи економічних знань» було викликано потребами сьогодення – вже з пори учнівства необхідно готувати майбутніх спеціалістів для роботи у нових ринкових умовах. Нарешті, курс «Основи економічних знань» на офіційних підставах перейшов з розряду факультативних до числа обов'язкових. Система сучасної освіти повинна надавати можливість інтеграції отриманих знань з вимогами роботи в умовах ринкових відносин. При цьому не слід забувати, що школи повинні орієнтуватися на підготовку ліцеїстів для своїх потреб свого міста. Тому майбутні випускники повинні добре знати і розбиратися в існуючих регіональних економічних проблемах. Нові підходи до навчання повинні сприяти зздійсненню переходу від «традиційного» навчання, заснованого на поєднанні лекції викладача й опитування учнів за її змістом, до впровадження проблемного навчання.
 
   При такому підході формуються в учня здібності до творчості, уміння працювати з інформацією. Зараз з'являється багато підручників експериментального характеру. Однак поряд з викладенням багатьох фундаментальних знань у них необхідно в обов'язковому порядку знайти місце для конкретного рішення практичних проблем, і в першу чергу регіональних. Після ознайомлення з існуючими різноманітними Програмами для середньої загальноосвітньої школи, рекомендованими Міністерством освіти та науки України, можна зробити висновок, що в них спостерігається спроба розглядати економічні проблеми як на макро-, так і мікрорівні. І з таким підходом можна погодитися. Та, на наш погляд, у програмах, що пропонуються, порушені такі важливі теми, в яких би розкривалися поняття: «продуктивність праці», «ефективність», «собівартість», «рентабельність», «норма», «наукова організація праці», які є найважливішими. Ми вважаємо, що ліцеїсту не так вже необхідно знати суть ранніх теорій заробітної плати Мальтуса або Д. Ріккардо, які пропонується розглядати. А ось знати, що заробітна плата буває почасовою й відрядною, реальною та номінальною, які бувають до неї доплати і надбавки, які відрахування з неї і до яких фондів тощо, це більш важливо для ліцеїстів, що дуже скоро почнуть працювати.
Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2017
Конструктор сайтів - uCoz