Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 21.09.2018, 16:21

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Методична робота

Підписано Меморандум про співпрацю

     15 вересня 2017 року відбулася знакова подія для колективу Херсонського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради: підписано Меморандум про співпрацю  між ліцеєм та Державним вищим навчальним закладом «Херсонський державний аграрний університет». Документ підписали  директор ліцею   Завгородня Ірина Едуардівна та ректор ХДАУ  Кирилов Юрій Євгенович.

   Метою  Меморандуму є об’єднання  зусиль і спільна діяльність  в рамках науково-дослідницької діяльності, навчальної, профорієнтаційної та позашкільної роботи з учнівською молоддю ліцею з метою підтримки обдарованих дітей, сприяння їх всебічному розвитку, формування в них життєво важливих компетентностей.

    Відповідно до положень  Меморандуму буде здійснюватися діяльність обох сторін у форматі підготовки та реалізації спільних заходів, проектів і програм. Сторони домовилися про сумлінну співпрацю задля досягнення поставленої мети  цього Меморандуму, що, безперечно, сприятиме підвищенню рівня освіти та професійної підготовки молоді нашої країни.

 

21 березня 2018 року учитель вищої категорії, учитель-методист Макова Н.Ю. провела відкритий урок у 8 класі з інтегрованого курсу «Мистецтво». На уроці були присутні слухачі курсів підвищення кваліфікації при Херсонській академії неперервної освіти

Тема уроку «Романтизм в художній культурі Європи ХІХ ст.: відкриття «внутрішньої людини». Метою уроку було формування уявлення про романтизм.

Під час уроку було використано різні методи та прийоми. Зокрема, учні складали пазли у пошуках епіграфу уроку, розгадували філворди, працювали з порівняльною таблицею (класицизм та романтизм), читали вірші, складали асоціативний кущ за темою, називали представників романтизму в образотворчому мистецтві, музиці, літературі. Урок пройшов  цікаво, невимушено. Гості так захопилися, що працювали над проблемами та загадками разом з учнями.

 

 Визначено кращий навчально-методичний матеріал   туристсько-краєзнавчої тематики

Опубліковано в Новини

    Нещодавно відбулося підбиття підсумків міського заочного конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики серед педагогів освітніх закладів міста.

    Творчі роботи надали на конкурс вчителі, керівники гуртків від освітніх закладів №3, 5, 6, 9, 20, 27, 31, 36,  40, 50, 52, 57, НВК "Загальноосвітня школа ІІ ст. - ліцей журналістики, економіки та правознавства",  Будинок дитячої та юнацької творчості (3 роботи), Центр дитячої та юнацької творчості.

    На розгляд журі представлено 17 робіт у трьох номінаціях: «Сценарії краєзнавчих заходів», «Розробки туристських маршрутів», «Методичні рекомендації».  

     За результатами конкурсу визначено переможців у кожній номінації:

    І місце - гімназія№6, спеціалізована школа №57,НВК "Загальноосвітня школа ІІ ст. - ліцей журналістики, економіки та правознавства",Будинок дитячої та юнацької творчості (2 роботи);

    ІІ місце  - заклади загальної середньої освіти №20, 31, 50, 52, Центр дитячої та юнацької творчості;

    ІІІ місце  -  освітні заклади №3, 5, 27, 40.

   Представлений у творчих розробках досвід вчителів – учасників конкурсу, буде узагальнено в збірнику кращих навчально-методичних матеріалів з туристсько-краєзнавчої тематики за видавництвом Будинку дитячої та юнацької творчості Херсонської міської ради.

За матеріалами сайту https://www.gorono.ftl.kherson.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=5806:vyznacheno-krashchyi-navchalno-metodychnyi-material-turystsko-kraieznavchoi-tematyky&catid=13&Itemid=586

Від нашого ліцею на конкурс було подано роботу учителя історії Лариси Степанівни Прядко: "Методична розробка заняття краєзнавчого гуртка "Козацькому роду нема переводу".   Вітаємо Ларису Степанівну з перемогою, зичимо їй міцного здоров'я і подальших творчих здобутків!

 

 

15 березня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в рамках «Global Money Week-2018» відбувся просвітницький захід «Фінансові помилки, яких припускається більшість людей» для слухачів курсів підвищення кваліфікації – учителів музичного мистецтва

15.03.2018  Джерело: http://academy.ks.ua/?p=12923

     15 березня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в рамках «Global Money Week-2018» відбувся просвітницький захід «Фінансові помилки, яких припускається більшість людей» для слухачів курсів підвищення кваліфікації – учителів музичного мистецтва.

     В Україні «Global Money Week-2018», як глобальна міжнародна навчальна ініціатива, уже п’ятий рік поспіль проводиться за інформаційної та організаційної підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Національного банку України спільно з ДВНЗ «Університет банківської справи», USAID DAI, Фондом гарантування вкладів фізичних осіб, Незалежною асоціацією банків України.

     Зоя Володимирівна Філончук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін, ознайомила учасників заходу з результатами соціологічних і експертних досліджень рівня фінансової грамотності населення України в 2010-2011 роках, представила «портрет» споживача фінансових послуг, проаналізувала результати дослідження «Обізнаність та досвід населення України щодо використання послуг небанківських фінансових установ» у 2017 році.

   Від Ірини Семенівни Гнесюк, учителя економіки Херсонського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства» Херсонської міської ради, учителі отримали рекомендації щодо особистого довгострокового фінансового планування, як запобігти фінансовим помилкам при отриманні фінансових послуг.

     По закінченню заходу тренери з фінансової грамотності відповіли на запитання слухачів курсів і ще раз наголосили на важливості підвищення рівня фінансової грамотності кожного громадянина.

 

Тиждень  української мови та літератури

     У  березні 2018 року у ліцеї журналістики, економіки та правознавства  був організований і проведений учителями – словесниками «Тиждень української мови та літератури» з метою донести до учнів красу і багатство рідної мови, формувати відчуття краси рідної мови; розвивати мовленнєві здібності учнів. збагачувати словниковий запас, розширити кругозір учнів, підвищувати рівень декламаторських здібностей, сприяти самореалізації кожного учасника, задіяного у програмі тижня; виховувати любов до рідної мови та розуміння її краси і необхідності для нашого життя; створення емоційно-позитивного мікроклімату.

   Тиждень розпочали мовним флешмобом на загальношкільній лінійці «О мова моя, душа голосна України!». Учні 5 -11 класів читали поезії про українську мову, слухали сучасні українські пісні. У фойє та шкільній бібліотеці було організовано тематичні виставки художньої, наукової, публіцистичної літератури.

У закладі провели виховні години «Хто мову рідну знає, той українцем себе почуває».

   Учителі Старунська Н.В., Юдіна І.А., Петренко Г.М. провели показові уроки і позакласні заходи, де показали нові педагогічні технології, продемонструвати найрізноманітніші форми роботи, які вони використовують у своїй педагогічній праці з метою розвитку креативності учнів. Вражала майстерність виконання ролей учасниками, яскравість декорацій та костюмів, різноманітність жанрів на позакласному заході.

   Закінчився Тиждень української мови  фінальним акордом  – загальношкільною акцією «Вишиванка – символ Батьківщини»: флешмоб «Усі у вишиванках!», під час якої діти мали змогу взяти участь у дефіле, представити свої роботи на виставку вишивок та поробок «Веселкою квітни, моя Україно!».

    Закриваючи Тиждень, члени журі відзначили  та нагородили  переможців і найактивніших учасників.

 

Відкритий захід з географії

    У рамках Декади природничих наук учитель Гнесюк Ірина Семенівна  разом з учителем-практикантом Куліш Катериною Олександрівною провели у 10 класі навчально-виховний захід з географії. У плані заходу конкурс на краще знання пам’ятників та пам’яток Херсонщини, України та світу;  знаходження на карті місць та міст, про які співається у піснях; бліц-конкурс на знання географічних термінів «Четвертий - зайвий»;  показ та відгадування пантоміми з географічних понять; географічна вікторина «Цікавинки з усього світу».

    Учні об’єдналися у дві команди «Мапа» та «Компас», які змагалися завзято та наполегливо. За загальним результатом перемогла команда «Мапа».

    Такий захід не тільки розширив знання учнів з географії, але й сповнив їх позитивними емоціями  та прагненням глибшого пізнання рідного краю.

 

Відкритий урок з української літератури

       14 листопада відповідно до плану роботи ліцею учитель української мови та літератури Петренко Галина Миколаївна провела відкритий урок. Тема уроку: «Поезія   Лесі Українки. "Давня казка". Заняття проведено у 8 класі. На уроці були присутні методист міського методичного кабінету Марковська Л.А., вчителі ліцею та практиканти Херсонського державного університету.

 

Засідання шкільного методичного об’єднання

     28 листопада пройшло засідання шкільного методичного об’єднання з  теми «Роль методичних об’єднань в реалізації проблеми НВК з питань впровадження інноваційних технологій в освітній процес».

     Голови методичних об’єднань представили презентації з  досвіду роботи вчителів-предметників. Відзначили, що вдале використання інноваційних технологій у поєднанні з традиційними методами навчання підвищує інтерес учнів до предметів, зростає їх активність, посилюється прагнення здобувати знання самостійно. На уроці створюється атмосфера співробітництва, розуміння і доброзичливості. Розроблено також рекомендації з удосконалення  процесу  використання інноваційних технологій, які дозволяють учням і вчителям більш ефективно вирішувати поставлені перед ними завдання.

 

Розпочалися навчання у Школі молодого вчителя

     У Херсонському ліцеї журналістики, економіки та правознавства працює Школа молодого вчителя як одна із форм підвищення кваліфікації молодих учителів-спеціалістів, які мають педагогічний стаж роботи до 3-х років. 

     Робота школи молодого вчителя спрямована на допомогу молодому педагогові у підвищенні рівня професійної майстерності.

  Завданнями школи молодого вчителя є надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток умінь використовувати у роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки.

На вересневому засіданні Школи молодого вчителя проводився семінар-практикум «Методи навчання», на якому було розглянуто такі питання:  

    1. Розгляд питання вибору раціональних методів викладу нового матеріалу.  (Старунська Н.В.)                                        
    2. Обговорення відвіданих уроків вчителів НВК з метою визначення оптимального поєднання форм і методів навчання. (слухачі ШМВ)                                         
    3. Практикум. Учимося детального аналізу та самоаналізу уроку.   (Домарацька С.І.)
    4. Методичні поради. Власний стиль молодого вчителя. (Старунська Н.В.)
    5. Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого вчителя до саморозвитку. (наставники)
    6. Робота над проблемою. Мотивація обраної теми самоосвіти.
    7. Огляд професійних видань.
    8.  

       У жовтні відбулося чергове засідання школи молодого учителя на тему "Роль міжпредметних зв'язків у компетентнісно зорієнтованому уроці"

     Удосконалення загальної середньої освіти спрямовано на переорієнтацію процесу навчання, на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями. Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань та умінь учнів.

 

Тиждень молодого учителя

    У кінці грудня в ліцеї проходили заходи в рамках  Тижня наставників молодих учителів. Молоді учителі відвідували відкриті заняття та виховні заходи своїх наставників і досвідчених учителів інших предметів, запрошували до себе на уроки, разом вирішували нестандартні навчальні завдання, розбирали складні ситуації… Було проведено також засідання з питань впровадження інноваційних технологій в освітній процес.

    На закінчення Тижня молоді учителі, їх наставники та керівництво ліцею зібралися за чашкою чаю підбити підсумки: чому навчилися молоді учителі, які питання ще потребують відповіді, які шляхи  удосконалення навчально-виховного процесу…

  

 

                  Робота педагогічного колективу щодо реалізації завдань науково-методичної проблеми школи:                                         «Виявлення інноваційних засобів соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі».

 

2017 – 2018 н.р. -  результативно-оцінювальний  етап (4-й етап).

Мета: оцінка впливу компонентів соціалізуючого освітнього простору на рівень готовності особистості взаємодіяти з соціумом; стану підготовки педагогічних працівників до здійснення соціалізації дітей, учнівської молоді.

Зміст роботи:

-   Аналіз педагогічної діяльності у спектрі науково-методичної проблеми.

-   Виявлення суперечностей між результатами роботи НВК та діяльністю вчителів.

-   Вивчення завдань та шляхів розв’язання суперечностей.

Основні завдання:

-   Проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їх соціалізації, розвитку для вивчення впливу запропонованих методів навчання та виховання на рівень навчальних досягнень учнів.

-   Вивчення й аналіз діагностування рівня соціалізації, розвитку учнів.

-   Узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій.

-   Проведення творчих звітів шкільних методичних об’єднань, учителів щодо реалізації актуальних питань науково-методичної проблеми.

-   Проведення підсумкової (вихідної) діагностики педагогічних працівників щодо підвищення рівня професійної компетентності в застосуванні інноваційних форм і методів навчання і виховання.

-   Підбиття підсумків роботи, упорядкування традицій школи.

Очікуванні результати:

  • Удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи.
  • Використання набутого досвіду на практиці.
  • Виявлення, узагальнення, поширення внутрішкільного педагогічного досвіду.
  • Залучення вчителів до інноваційної діяльності.
  • Упровадження й використання досягнень психолого-педагогічної науки.
  • Поширення ППД, створеного у колективі.
  • Створення сприятливих умов для навчання й розвитку обдарованих дітей.
  • Створення оптимальних умов для реалізації ефективної системи методичної роботи.
  • Стимулювання творчості й ініціативи членів колективу з метою забезпечення індивідуалізації навчально-виховного процесу.
  • Створення програмно-інформаційного простору, який забезпечить активну інтеграцію інноваційних технологій1 в освітній процес для формування компетентного учня.
  • Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2018
Конструктор сайтів - uCoz