Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 19.08.2019, 06:23

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Методична робота

Науково-методична тема Херсонського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради  у 2018-2019 навчальному році  

"Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи"

__________________________________________________________________________________

 

 

У кінці квітня у ліцеї відбулося засідання «Круглого столу» з теми

„ Педагогічна майстерність і особисте зростання  молодого педагога”.

          Система професійної підготовки учителя являє собою цілісний процес, у структурі якого особливе місце займає спільна творча діяльність досвідчених педагогів та молодих вчителів. Практика роботи свідчить, що процес адаптації молодих вчителів значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку вони отримують від досвідчених колег. З іншого боку їх спільна діяльність – є досить перспективною і продуктивною формою удосконалення професійної майстерності  як перших так і других.

                   Процес адаптації молодого педагога до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги від досвідчених  вчителів – наставників. Дуже важливо, щоб творчий досвід, сміливість у пошуках нових технологій фахівець – початківець здобув саме в перші роки своєї педагогічної діяльності. Для підвищення рівня  педагогічної майстерності молодих вчителів адміністрація НВК, керівники методичних об’єднань,  Школа молодого вчителя проводили  значну  роботу.

           Отже, педагогічний колектив – це друга школа молодого вчителя, школа формування його майстерності, творчої індивідуальності. Педагогічне наставництво дає можливість управляти процесом професійного становлення молодого вчителя, допомагає йому працювати в тісному контакті з досвідченими педагогами школи, за якого передача останніми знань, умінь і навичок професійних здібностей, набуття педагогічної майстерності є найефективнішим.

               Молоді вчителі розповіли чому вони навчилися у старших колег, як підвищували свій професійний рівень. Подякували своїм наставникам, керівництву ліцею за допомогу, підтримку.  

Засідання педагогічної ради: «Партнерство всерйоз і надовго»

       15 квітня 2019р. відбулося спільне засідання педагогічної ради та ради ліцею. Тема педагогічної ради з виховної роботи – «Партнерство всерйоз і надовго: взаємозв’язок сім’ї та школи в інтересах особистості дитини».

      У вступному слові директор ліцею Завгородня І.Е. зазначила, наскільки актуальним на сьогодні є це питання і запросила всіх учасників – учителів, батьків та учнів – до спільної роботи.

      З доповіддю «Партнерські стосунки між батьками, дітьми, школою» виступила  заступник директора  з навчально-виховної роботи Дригваль В.Л. Про відповідальність батьків щодо виховання дітей інформувала учасників педради учитель історії та правознавства Парейко А.В.

         Досвідом роботи з налагодження партнерських стосунків  з батьками поділилися класні керівники Ямщикова Н.О.,  Холодирь Ю.М.  

         Байдужих на педраді не було: активну участь у обговоренні питань брали учителі, батьки та учні.    

        За результатами роботи педагогічної  прийнято постанову, у якій зазначено про необхідність подальшого активного розвитку партнерських стосунків із батьками в межах розвитку особистості, про розширення залучення батьків до співпраці з навчальним закладом, громадськими організаціями, спілками, сімейними центрами.

Навчаються учителі

     Відповідно до плану роботи ліцею 27 березня 2019 року було проведено семінар для учителів.

     Учитель української мови Сіганова Тетяна Володимирівна  підготувала матеріал з питання «Лексичні та граматичні помилки у спілкуванні». Виступ доповнила Петренко Галина Миколаївна, зосередивши увагу на найчастіше уживаних висловах у роботі учителя.

     Учитель фінансової грамотності Гнесюк Ірина Семенівна підготувала для колег виступ-презентацію з теми «Фінансові помилки, яких припускається більшість людей».

     Такі заняття шліфують мовну культуру учителів та сприяють підвищенню їх економічної грамотності.

Чергове засідання педагогічної ради

     У ліцеї 18 лютого 2019 року відбулося чергове засідання педагогічної ради. На порядку денному розглядалося  питання «Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні професіоналізму педагогічних працівників у міжатестаційний період». Доповідачі заступник директора з навчально-виховної роботи Коннова О.Г. та психолог ліцею Мухіна Н.О. проаналізували стан використання педагогами засобів ІКТ у навчально-виховній діяльності. Власним досвідом з цього питання поділилися учителі Куліш К.О., Сіганова Т.В., Трофімова Г.В., Шалагіна Н.О., Ямщикова Н.О.

           Питання результативності роботи педагогів з обдарованими дітьми  розкрила заступник директора з методичної роботи Домарацька С.І.

         Директор ліцею Завгородня І.Е. підбила  підсумки роботи педагогічної ради, загострила увагу на актуальності самоосвітньої діяльності педагогів, внесла слушні пропозиції щодо  покращання  роботи з обдарованими  учнями.

         За результатами роботи педради було прийнято відповідну постанову.

Учителі підвищують свою педагогічну майстерність  

                 Сучасному суспільству потрібна творча й активна особистість, здатна проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення.  Провідна роль у формуванні такої особистості належить школі.

            Напередодні початку другого семестру 10 січня 2019 року у ліцеї відбулося друге засідання психолого-педагогічного семінару на тему «Роль учителя у формуванні позитивних якостей особистості учня».

              Заступник директора ліцею з методичної роботи Домарацька Світлана Іванівна   розпочала засідання з  розгляду питання «Імідж учителя  – запорука підвищення особистих якостей учасників навчально - виховного процесу».  Учитель зарубіжної літератури Макова Наталія Юріївна  розкрила роль особистісних якостей учителя у педагогічній діяльності. Проблему формування особистості обдарованого учня та значення професіоналізму учителя у формуванні мотивації навчальної діяльності досліджувала учитель економіки Гнесюк Ірина Семенівна. Зважаючи на те, що  у  сучасній психологічній науці серед найважливіших психологічних утворень особистості виділяється її «Я-концепція» – складна динамічна система уявлень людини про саму себе – практичний психолог ліцею Мухіна Наталія Олександрівна підготувала ґрунтовну доповідь «Місце «Я-концепції» у структурі особистості учителя».

        Такі заняття сприяють професійному зростанню учителя, що забезпечує розширення його творчих можливостей, пізнавальних інтересів та формування творчої індивідуальності, високих результатів педагогічної діяльності.

               3 грудня 2018 року відбулося чергове засідання педагогічної ради. 

На порядку денному було питання «Використання компетентнісно орієнтованих технологій в сучасних умовах розвитку освіти». Метою було подальше застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі та активізація наукового мислення для реалізації компетентнісного навчання.

Декада математики та інформатики у ліцеї 

 У нашому ліцею доброю традицією стало проведення предметної декади математики та інформатики, для учнів 5-11 класів.

           Метою предметної декади, проведеної у лютому 2019 року, було:

-    підвищення  рівня математичного розвитку учнів, розширення їх кругозору;

- виховання самостійності мислення, волі, наполегливості у досягненні мети, почуття відповідальності за свою роботу перед колективом.

      З першого дня декади почалися виготовлення учнями тематичних буклетів, кросвордів, загадок, ребусів…

       У бібліотеці було організовано книжкову виставку «Від минулого до сучасного». Учні 5 – 11 класів надали на виставку довідники, цікаву та наукову літературу з математики.

         Третього дня проводилася  виставка-конкурс математичних творів, віршів, кросвордів, ребусів.

       На четвертий-п’ятий день було  проведено математичний Logic-квест «Ти в ТЕМІ», мета якого полягала в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань. У квесті взяли участь учні  5-11 класів, які цікавляться математикою та інформатикою, артистичні, кмітливі, полюбляють головоломки і таємниці...

       Гра пройшла в діловій, але в той же час досить веселій атмосфері. Приємно було бачити, як учасники квесту зосереджено вирішують завдання, намагаючись набрати найбільшу кількість балів. Але ще цікавіше було спостерігати за модераторами: вони так переживали за кожного учасника, ніби хотіли, щоб перемогли всі! А переможцями стали учні 7 та 8 класів. Втім, у виграші залишилися всі, бо удосконалили вміння працювати над нестандартними завданнями і поповнили свій досвід вирішення практичних математичних завдань.

        Протягом наступного тижня викладачами математики та інформатики були проведені відкриті уроки та позакласні заходи з математики та інформатики.

          Учитель Чорна В. О. провела відкритий урок з геометрії у  8 класі на тему  «Розв’язування задач на застосування подібності трикутників». Відкритий урок з алгебри на тему «Розв’язування тригонометричних рівнянь» у 10 класі провела учитель Холодирь Ю. М.

        Заходи, проведені у ліцеї протягом Декади математики та інформатики, дали можливість удосконалити професійну майстерність педагогів у процесі підготовки, організації та проведення позакласних заходів, залучити учнів до самостійної творчої діяльності, виявити учнів, які володіють творчими здібностями, прагнуть до поглибленого вивчення математики та інформатики.

Підписано Меморандум про співпрацю

     15 вересня 2017 року відбулася знакова подія для колективу Херсонського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа  ІІ ступеня - ліцей журналістики, економіки та правознавства" Херсонської міської ради: підписано Меморандум про співпрацю  між ліцеєм та Державним вищим навчальним закладом «Херсонський державний аграрний університет». Документ підписали  директор ліцею   Завгородня Ірина Едуардівна та ректор ХДАУ  Кирилов Юрій Євгенович.

   Метою  Меморандуму є об’єднання  зусиль і спільна діяльність  в рамках науково-дослідницької діяльності, навчальної, профорієнтаційної та позашкільної роботи з учнівською молоддю ліцею з метою підтримки обдарованих дітей, сприяння їх всебічному розвитку, формування в них життєво важливих компетентностей.

    Відповідно до положень  Меморандуму буде здійснюватися діяльність обох сторін у форматі підготовки та реалізації спільних заходів, проектів і програм. Сторони домовилися про сумлінну співпрацю задля досягнення поставленої мети  цього Меморандуму, що, безперечно, сприятиме підвищенню рівня освіти та професійної підготовки молоді нашої країни.

 

21 березня 2018 року учитель вищої категорії, учитель-методист Макова Н.Ю. провела відкритий урок у 8 класі з інтегрованого курсу «Мистецтво». На уроці були присутні слухачі курсів підвищення кваліфікації при Херсонській академії неперервної освіти

Тема уроку «Романтизм в художній культурі Європи ХІХ ст.: відкриття «внутрішньої людини». Метою уроку було формування уявлення про романтизм.

Під час уроку було використано різні методи та прийоми. Зокрема, учні складали пазли у пошуках епіграфу уроку, розгадували філворди, працювали з порівняльною таблицею (класицизм та романтизм), читали вірші, складали асоціативний кущ за темою, називали представників романтизму в образотворчому мистецтві, музиці, літературі. Урок пройшов  цікаво, невимушено. Гості так захопилися, що працювали над проблемами та загадками разом з учнями.

 Визначено кращий навчально-методичний матеріал   туристсько-краєзнавчої тематики

Опубліковано в Новини

    Нещодавно відбулося підбиття підсумків міського заочного конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики серед педагогів освітніх закладів міста.

    Творчі роботи надали на конкурс вчителі, керівники гуртків від освітніх закладів №3, 5, 6, 9, 20, 27, 31, 36,  40, 50, 52, 57, НВК "Загальноосвітня школа ІІ ст. - ліцей журналістики, економіки та правознавства",  Будинок дитячої та юнацької творчості (3 роботи), Центр дитячої та юнацької творчості.

    На розгляд журі представлено 17 робіт у трьох номінаціях: «Сценарії краєзнавчих заходів», «Розробки туристських маршрутів», «Методичні рекомендації».  

     За результатами конкурсу визначено переможців у кожній номінації:

    І місце - гімназія№6, спеціалізована школа №57,НВК "Загальноосвітня школа ІІ ст. - ліцей журналістики, економіки та правознавства",Будинок дитячої та юнацької творчості (2 роботи);

    ІІ місце  - заклади загальної середньої освіти №20, 31, 50, 52, Центр дитячої та юнацької творчості;

    ІІІ місце  -  освітні заклади №3, 5, 27, 40.

   Представлений у творчих розробках досвід вчителів – учасників конкурсу, буде узагальнено в збірнику кращих навчально-методичних матеріалів з туристсько-краєзнавчої тематики за видавництвом Будинку дитячої та юнацької творчості Херсонської міської ради.

За матеріалами сайту https://www.gorono.ftl.kherson.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=5806:vyznacheno-krashchyi-navchalno-metodychnyi-material-turystsko-kraieznavchoi-tematyky&catid=13&Itemid=586

Від нашого ліцею на конкурс було подано роботу учителя історії Лариси Степанівни Прядко: "Методична розробка заняття краєзнавчого гуртка "Козацькому роду нема переводу".   Вітаємо Ларису Степанівну з перемогою, зичимо їй міцного здоров'я і подальших творчих здобутків!

 

15 березня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в рамках «Global Money Week-2018» відбувся просвітницький захід «Фінансові помилки, яких припускається більшість людей» для слухачів курсів підвищення кваліфікації – учителів музичного мистецтва

15.03.2018  Джерело: http://academy.ks.ua/?p=12923

     15 березня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в рамках «Global Money Week-2018» відбувся просвітницький захід «Фінансові помилки, яких припускається більшість людей» для слухачів курсів підвищення кваліфікації – учителів музичного мистецтва.

     В Україні «Global Money Week-2018», як глобальна міжнародна навчальна ініціатива, уже п’ятий рік поспіль проводиться за інформаційної та організаційної підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Національного банку України спільно з ДВНЗ «Університет банківської справи», USAID DAI, Фондом гарантування вкладів фізичних осіб, Незалежною асоціацією банків України.

     Зоя Володимирівна Філончук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін, ознайомила учасників заходу з результатами соціологічних і експертних досліджень рівня фінансової грамотності населення України в 2010-2011 роках, представила «портрет» споживача фінансових послуг, проаналізувала результати дослідження «Обізнаність та досвід населення України щодо використання послуг небанківських фінансових установ» у 2017 році.

   Від Ірини Семенівни Гнесюк, учителя економіки Херсонського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства» Херсонської міської ради, учителі отримали рекомендації щодо особистого довгострокового фінансового планування, як запобігти фінансовим помилкам при отриманні фінансових послуг.

     По закінченню заходу тренери з фінансової грамотності відповіли на запитання слухачів курсів і ще раз наголосили на важливості підвищення рівня фінансової грамотності кожного громадянина.

 

 

Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2019
Конструктор сайтів - uCoz