Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 18.08.2017, 15:31

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Методична робота

Науково-методична проблема міста на 2016-17 н.р.

«СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ»

Мета:

подолання негативний явищ та протиріч у традиційних підходах до процесу соціалізації дитини та учнівської молоді в освітньому просторі й пошук більш ефективних шляхів, форм і методів соціалізації особистості, здійснення спеціальної підготовки вчителів та інших спеціалістів, обумовленими викликами сьогодення і протиріччями в галузі освіти.

Завдання:

-  аналіз науково-теоретичної та методичної літератури з проблеми дослідження.

- забезпечення ефективного обліку учнів з метою визначення особливостей соціалізації кожної дитини, створення для кожної дитини відповідних освітніх умов з урахуванням її ментального та фізичного статусу, можливостей.

- виявлення інноваційних засобів соціалізації особистості в сфері  загальної середньої освіти, які впливають на ефективність формування соціальних компетентностей, необхідних для входження в соціум.

- розробка та апробація моделі інноваційного соціалізуючого простору, яка б сприяла підвищенню ефективності соціалізації дітей та учнівської молоді.

- підготовка педагогічних працівників до здійснення соціалізації особистості в умовах сучасного профільного навчального закладу.

КОЛЕКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ НАД МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ:

 

ПЕДАГОГІЧНі РАДи:

- Соціалізація особистості учня в умовах навчання у профільному навчальному закладі (листопад, Коннова О.Г.)

- Виховний аспект змісту освіти. Створення соціалізую чого освітнього середовища навчального заходу. (січень, Домарацька С.І)

Психолого-педагогічні семінари:

-   Соціалізація особистості учня в освітньому середовищі (Коннова О.Г.,  Домарацька С.І.)

-   Створення сприятливого освітнього середовища в класному колективі (жовтень 2016, Домарацька С.І.)

Практичні семінари, практикуми, тренінги:

-   Система роботи школи з батьками (Домарацька С.І., вересень 2016)

-   Соціальне проектування в навчальному закладі (Домарацька С.І., квітень 2017)

МО класних керівників:

-   Планування виховної роботи на основі психологічної та педагогічної діагностики (Макова Н.Ю., серпень-вересень 2016)

-   Особлива дитина в класному колективі (виховання дитини з особливими освітніми потребами) (Макова Н.Ю., листопад 2016)

МО учителів-предметників:

-   Виховний аспект змісту освіти на  уроках загальноосвітніх, профільних та допрофільних дисциплін, навчальної практики (грудень 2016 р.).

-   Врахування соціалізуючого компоненту змісту освіти при вивченні навчальних дисциплін. (березень 2017 р.)

-   Система роботи  з обдарованими учнями (жовтень 2016).

Психолого-педагогічні консиліуми:

-   Аналіз та проектування освітнього процесу за результатами проходження адаптаційного процесу в учнів 5-х класів (вересень, жовтень, грудень 2016 р.)

-   Аналіз та проектування освітнього процесу за результатами адаптації десятикласників (жовтень, грудень 2016 р.)

-   Вивчення індивідуально-психологічних особливостей учнів «групи ризику», проектування виховного впливу (листопад 2016 р.).

-   Вивчення індивідуально-психологічних особливостей учнів з ознаками обдарованості, визначення індивідуальних освітніх траєкторій та особливостей супроводження (жовтень, січень).

-   Визначення профільності навчання старшокласників на основі вивчення запитів батьків та учнів, результатів психодіагностичних досліджень (лютий 2017 р.).

 Питання для обговорення на нарадах при директорі:

-   Адаптація новоприбулих учнів (жовтень, січень)

-   Робота Ради профілактики (листопад, квітень)

-   Результати соціологічних досліджень, проведених в закладі (січень, травень)

Виставки педагогічних досягнень:

«Інноваційний пошук педагогів»

«Розвиток соціального партнерства в школі. Проблеми і досягнення»

ТВОРЧІ ЗВІТИ ВЧИТЕЛІВ, що атестуються. ВИСТАВКИ ТВОРЧИХ НАРОБОК ВЧИТЕЛІВ з теми.

мікродослідження з таких питань:

«Проблема соціалізації особистості: психолого-педагогічний аспект» (вересень, грудень),

«Через якісний контроль - до результативного ЗНО»  (вересень, червень)

«Соціалізація учнівської молоді в позаурочній діяльності» (квітень)

НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ  «Підвищення якості навчання через реформи змісту освіти. Панорама творчих досягнень».  Підсумки науково-методичної роботи вчителів у 2016-17 н.р.»

 

 

 Методична мозаїка Школи молодого вчителя

 

      З 03.05 по 05.05 2017 року у нашому ліцеї було проведено Тиждень молодого вчителя.

     Перші кроки вчителів на шляху педагогічної творчості в навчальному закладі супроводжуються як зацікавленістю учнів, колег до особистості молодого фахівця, його стилю проводити різні навчальні та виховні заходи, так і необхідністю оволодіння багатим за обсягом інформаційним матеріалом із різних питань навчання  та виховання підростаючого покоління.

     Молоді вчителі: Дригваль Вікторія Леонідівна, Ковалик Яна Василівна, Холодирь Юлія Михайлівна, Шалагіна Наталія Олександрівна працюють у школі перший рік, але вони вже встигли адаптуватись до умов праці в навчальному закладі. Про це вони яскраво продемонстрували під час методичного тижня молодих вчителів «Шанс».

     03.05.17 молоді колеги розпочали Тиждень з висвітлення своїх листівок «Я – особистість», в яких вони розповіли про свої перші враження про школу, цікавинки зі шкільної парти та мрії на майбутнє.

     03.05 – 04.05.17 педагоги закладу були запрошені на відкриті уроки та позакласні заходи своїх молодих колег.

    Дригваль В.Л.  вдало використала інтерактивні форми навчання, завдяки чому залучила усіх учнів до активної та плідної роботи на уроці. Для розвитку мовленнєвої компетентності школярів вдало підібрано матеріал з розвитку монологічного і діалогічного мовлення та використано ІКТ.

     Молодий вчитель фізики Ковалик Я.В. вже встигла зарекомендувати себе як творчий вчитель. Любов до свого предмету вона передає дітям, показуючи тісний зв’язок теоретичних знань з практичним досвідом, життям. Тому кожний свій урок вона не лише сама демонструє досліди, а й залучає до експерименту своїх вихованців.

     Холодирь Ю.М. та Шалагіна Н.О. – молоді вчителі математики. Викликають бажання у своїх вихованців вчити математику через парні та групові форми роботи, ігрові та комп’ютерні технології. Дуже полюбляють їх учні (7–8 класи) змагатися під час математичних перегонів.

     05.05.2017 року завершився Тиждень підбиттям підсумків на святі утвердження молодого вчителя «Педагогічний світанок». Під час заходу молоді колеги були залучені до різноманітних конкурсів, демонструючи свої найкращі здібності як вчителя, вихователя та особистості. А наставники мали змогу поділитися з педагогічним колективом відкриттями щодо своїх молодих колег.

     Педагогічний колектив і адміністрація ліцею докладають максимум зусиль щодо виховання молодого вчителя як досвідченого педагога, який показав би учням приклад самовдосконалення, допоміг би їм знайти власний шлях до храму знань.

Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2017
Конструктор сайтів - uCoz