НВК "Школа - ліцей журналістики ... - Педагогічний колектив
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 03.12.2016, 16:41

НВК "Школа - ліцей журналістики...

Меню сайту

Педагогічний колектив

  
 
 
Старунська Наталія Василівна - вчитель української мови та лiтератури вищої категорії, вчитель-методист, має високий рівень науково-теоретичної підготовки, досконало володіє сучасною методикою викладання предмета. Учитель вважає, що технологія проектного навчання створює умови для самореалізації особистості дитини, розвиває навички самоосвіти. Традиційними у практиці роботи вчителя стали уроки-дослідження, творчі звіти, творчі лабораторії, робота літературного театру. Уроки мови будує на підставі рівноправного партнерства і спілкування вчителя та учнів, використовуючи при цьому інтерактивні форми та методи (мікрофон, "мозкова атака", "навчаючи - учуся", ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань). Таке навчання допомагає налагодити взаємини, які ґрунтуються на довірі, позитивному сприйнятті освітнього середовища, виробити установку на продуктивну діяльність, створити ситуацію успіху. Старунською Наталією Василівною розроблено програму для 8-11 класів з довузівської підготовки і дібрано дидактичні матеріали щодо її реалізації (10-11 кл.). У профільних класах (журналістських та правознавчих) проходить адаптацію авторська програма з риторики (9-10 кл.).
 
 
Коннова Олена Георгіївна.
Заступник директора з навчально-виховної роботи. Учитель математики та інформатики. Спеціаліст вищої категорії.
У своїй практичній діяльності особливе місце приділила таким формам, як урок постановки навчальної задачі, урок розв’язання навчальної задачі, урок-практикум. Під час спілкування з учнями Олена Георгіївна використовує метод навчального діалогу. Організація і проведення уроків – велика та кропітка робота, але саме вона дає можливість учителю забезпечити комфортні умови, за якими кожен учень відчуває свій успіх та продуктивність навчання. Для цього Олена Георгіївна використовує розроблені нею міні-підручники з різних тем навчальної програми з інформатики, дидактичний матеріал з диференційованими завданнями базового та підвищеного рівнів, завдання творчого характеру, будує свої уроки так, щоб учні не одержували знання у готовому вигляді, а були учасниками активного пошуку вирішення проблемних ситуацій.

 

 


Чорна Вікторія Олександрівна. Учитель математики. Спеціаліст І категорії. Класний керівник 8 класу.
         Працює над проблемою «Використання інноваційних технологій на уроках математики». Користуючись сучасними технологіями, дає можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу, сприяє розвитку творчого мислення старшокласників, дає можливість учням одержати досвід, що допоможе більш ефективно використати придбані знання на практиці. Для того, щоб зробити учня справжнім суб'єктом навчально-виховного процесу, застосовує елементи проектної технології.  Успіх своєї педагогічної праці вбачає у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи.                                                                                                
           У 2015 році на   Всеукраїнському Фестивалі педагогічних ідей «Гуманізація освітнього простору у вимірі педагогіки В.О. Сухомлинського», метою якого було виявлення і  пропагування інноваційних ідей та освітніх технологій, поширення творчих здобутків, упровадження перспективного педагогічного досвіду в практику роботи навчальних закладів, творчої реалізації гуманістичних ідей В. О. Сухомлинського, Вікторія Олександрівна одержала Гран-прі в номінації «Школа радості».
 

Педагогічне кредо: «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити».


 

 

 
Деревянко Ніка Геннадіївна.  Учитель англійської мови. Спеціаліст ІІ категорії. Класний керівник 9 класу.
 За час роботи проявила себе як добре підготовлений вчитель, до роботи відноситься захопленно, творчо, серйозно. На  всіх уроках показує відмінні знання з англійської мови, володіє технологією уроку, організовує парну і групову роботу, уміло включає ігрові технології, вчить прийомам спілкування. На уроці Ніка Геннадіївна  в учнів розвиває репродуктивне і творче мислення, мотивацію до опанування іноземної мови.  Ніка Геннадіївна - творча особа, уміє спілкуватися з учнями, адаптивно, виразно, правильно тримати себе, володіти класом, уроки проводить грамотно, якісно, відповідально. Під керівництвом Мякішевої Н.Г. клас постійно отримує перехідний приз "НІКА" за високі показники у навчанні та активну участь у житті ліцею.

 

   

 


Юдіна Інна Анатоліївна. Учитель української мови та літератури. Спеціаліст І категорії.
  Працює над проблемою «Розвиток діалогічного мовлення у контексті формування мобільності учнів на уроках української мови та літератури».  Свою технологію диференційованого навчання базує на поділі учнів класу на індивідуально-типологічні групи за темпом навчання, рівнем навченості, пізнавальної активності та самореалізації. Таким чином, Інна Анатоліївна на своїх уроках здійснює навчання дітей як індивідуально, так і в парах або групах, намагаючись створити ситуацію успіху кожному учневі. Найпоширенішими формами інноваційного навчання вчителя є урок-навчальна гра, урок-подорож, урок-казка, урок-змагання, які найбільше відповідають психологічними особливостям дітей даної вікової категорії. Учні на її уроках почувають себе вільно, радіють, бо виступають прямими творцями і помічниками навчального процесу, і, як наслідок, краще засвоюють матеріал. Пройшла курс «Цифрові технології» і активно впроваджує ці знання для підвищення ефективності своїх уроків, використовуючи інформаційні технології та ТЗН, які вважає одним із ефективних засобів під час вивчення та засвоєння тем з української мови та літератури.
 

 


Петренко Галина Миколаївна. Учитель української мови та літератури. Спеціаліст  вищої категорії. Учитель-методист. Класний керівник 6 класу.
Галина Миколаївна  багато уваги приділяє розвитку творчої особистості, її інтересу до знань. Особистісно орієнтоване навчання, як на уроках мови, так і на уроках літератури створюється нею на теорії поетапного формування розумових дій з допомоги прийомів інтерактивного навчання, бо воно „занурене” у спілкування. Уроки змістовні, чітко побудовані, з елементами рольової гри, розв’язання проблеми методом групового дослідження, міні-диспуту, експрес-інтерв’ю. Вчитель формує поняття мовленнєвої культури: вчить слухати живе мовлення, вдумливо читати різну літературу. Діти на уроках активні, бажають і вміють висловлювати і розвивати свої думки.  Активна в роботі методичного об’єднання, методичної ради ліцею. Створила 2 міні-підручника для 5-7 проліцейських класах: „Діалогічне мовлення” та „Основи синтаксису”. Під керівництвом вчителя в ліцеї видається 2 рази на місяць газета „Ліцейський вісник”, створено проект „Перша спроба пера” для здібних до поетичної та літературної творчості ліцеїстів. 

 


 

Прядко Лариса Степанівна. Учитель історії. Спеціаліст вищої категорії. Учитель- методист.
Значну увагу Лариса Степанівна приділяє роботі з обдарованими дітьми. Постійно дбає про підготовку учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, захистах наукових робіт. Її учні є постійним учасниками та призерами Міжнародного конкурсу «Мій рідний край» (2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 рр.), обласного конкурсу «Херсонщина спілкується зі світом» (2006, 2008 р), обласного заочного краєзнавчого конкурсу «Досліджуємо і вивчаємо» (2008 р.), ІІ і ІІІ етапів конкурсів-захистів учнівських науково-дослідницьких робіт МАН з історії та історичного краєзнавства (2006, 2008, 2009 рр.), міського краєзнавчого конкурсу «Благословенний град Херсон» та «Ідея соборності України: творчість Т.Шевченка, народ, суспільство, держава». Прядко Л.С. є постійним членом журі ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та обласного заочного краєзнавчого конкурсу «Досліджуємо і вивчаємо», членом журі обласного конкурсу «Учитель року» (2006 р., 2008 р.). У 2009 р. вона стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу пам′яті В.Волковинського «Історичні джерела у вивченні історії».

 


 

 

Довгалюк Ольга Михайлівна. Учитель біології. Спеціаліст  вищої категорії. Класний керівник 10 класу.
До навчально-виховного процесу на уроці Ольга Михайлівна підходить творчо, з чітко поставленою метою і мотивацією. Вміє адаптувати навчальну діяльність до індивідуальних особливостей учнів шляхом реалізації всіх структурних компонентів уроку: від цілей і задач до контролю і оцінювання досягнень. Науково-методична проблема "Інтелектуальний розвиток особистості в процесі викладання біології”, над якою працює Ольга Михайлівна, дає їй змогу використовувати як групові, так і індивідуальні форми роботи, бути консультантом та координатором подій, які відбуваються на уроках. Спілкування з учнями відбуваються на основі поєднання вимогливості з повагою до особистості.
 Значну увагу вчитель приділяє екологічному вихованню учнів. З цією метою співпрацює з Обласним центром натуралістично-краєзнавчої роботи учнівської молоді, де учні працюють на ділянках, ведуть спостереження за розвитком рослин, слухають лекції про екологічні проблеми міста Херсона та Херсонської області, організовує екскурсії в Софіївський дендропарк,біосферний заповідник "Асканія-Нова”, Кримський ботанічний сад тощо. Члени екологічного клубу ліцею «Лелека" постійно беруть участь у міськи та обласних заходах, виборюючи призові місця.

 

 

 

 

 

Гнесюк Ірина Семенівна. Викладач вищої категорії. Учитель економіки.

 
У своїй роботі вчить дітей цінувати знання, добувати їх самим та використовувати в життєвих ситуаціях. Вона прагне побачити в очах учнів зацікавленість, тому що зацікавленість – стежинка до допитливості, а допитливість – дорога до знань. Твердо переконана в тому, щоб бути гарним вчителем треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.
Ірина Семенівна бере участь у експериментальній  діяльності Херсонського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства» з теми «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності в навчально-виховний процес навчальних закладів».
 
    Життєве кредо: Щоденна радість спілкування з учнями, колегами, усвідомлення своєї затребуваності, очевидність результатів. Вважає важливим для себе увагу до людей, вміння їх слухати та розуміти, співпереживати та завжди щиро радіти їх успіхам і перемогам.
  

 

 

 

 
Домарацька Світлана Іванівна. Учитель хімії та географії. Спеціаліст вищої категорії. Учитель-методист.

 

 

 

 

 

 


Шуміхіна Олена Володимирівна


Учитель англійської мови. Спеціаліст.
Педагогічне кредо: "Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина - неповторна."(В. Сухомлинський)

 

 

 

 

 


 
 

 Петрик Микола Гаврилович. Учитель фізкультури. Спеціаліст вищої категорії.

Багато уваги приділяє комплексному плануванню задач уроку, долучає школярів до регулярних занять з фізичної культури, навчає систематичному самоконтролю при самостійних заняттях фізкультурою та спортом, виховує в учнів прагнення бути здоровими, сильними, вправними. Вихованці Миколи Гавриловича є призерами та переможцями  багатьох спортивних змагань.

Педагогічне кредо: Перемагати усюди і завжди.    

 

 


 

Макова Наталія  Юріївна. Учитель зарубіжної літератури та світової культури. Спеціаліст вищої категорії. Учитель-методист.  Класний керівник 5 класу.

Уроки Наталії Юріївни відзначаються оригінальністю, науковістю, високою культурою, використанням міжпредметних зв’язків та створенням проблемних ситуацій. Учитель прагне збагачувати словниковий запас учнів, розвиває їх естетичний смак, формує вміння самостійно поповнювати свої знання, відшукувати шляхи  вирішення моральних проблем.

Педагогічне кредо: «Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом» (Л. Костенко)

.


 

Холодирь Юлія Михайлівна. Учитель математики та інформатики. Спеціаліст. Класний керівник 7 класу.

Педагогічне кредо: «Педагог без любові до дитини - все одно, що співак без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору».

 

 

Пошук
Архів записів

ліцей журналістики © 2016
Конструктор сайтів - uCoz